מדיניות שילוח של מחשבים באחריות.

מדיניות שילוח מחשבים בתקופת האחריות

המדיניות תקפה לכל מחשב אשר נרכש בחברת וולקום טכנולוגיות בע"מ, הורכב במעבדות החברה וסופק באמצעות משלוח ללא קשר למקום מגוריו.

מחשב חדש אשר הגיע לבית הלקוח ונמצא תקלה ואו בעיה שלא אובחנה במעבדות החברה לפני מועד אספקת המחשב בטווח של שבוע מקבלת המחשב, זכאי הלקוח להתקשר לחברה ולבקש איסוף של שליח מביתו למעבדה, טיפול בתקלה והחזרת המחשב לביתו ללא כל עלות מצידו.

מחשבים לאחר שבוע, שנמצאים בתקופת האחריות, זכאים גם הם לשירות זהה  תמורת תשלום של 45 ש"ח, זאת לאחר שנעשה נסיון טלפוני לסייע לתקלה ולא נמצא פיתרון ובמידה והתקלה ככל הנראה נובעת ברכיב חומרה אשר תחת אחריות. במידה ויש תקלה בחומרה החזרת המוצר ללקוח על חשבון החברה. במידה ולא תתגלה תקלה קשורה לחומרה הלקוח ישלם עלות החזרת המוצר בעלות של 45 ש"ח.

 על הלקוח לשמור את אריזת המחשב ואו לספק אריזה חלופית אשר תאפשר שילוח בצורה בטוחה.
במקרים של שליחת מוצר בודד, יש לארוז את המוצר בצורה נאותה ע"מ למנוע פגיעה במהלך השילוח. וולקום טכנולוגיות בע"מ אינה  אחראית על משלוח איסוף מלקוח.

 

אריזה:
כלל הלקוחות : יש לשמור את קרטון האריזה של מסכי מחשב ומארזים כולל קלקרים,  לכל תקופת האחריות ע"מ למנוע בעית אריזה בזמן שינוע למימוש אחריות.